trillar in sms :)

Vi (världens bästa klass, 7A) ska beställa tröjor med tryck på som vi kan ha när vi ska spela OV-Beachhandboll, basketturnering osv. :) Så idag ska vi ta med pengar till Linnea som beställer tröjorna och för att jag är så snäll skickade jag en liten påminelse till alla i 7A :) Och det trillade in sms till mig sen :P Hihi. :) Ointressant.

Mamma kommer och hämtar mig i skolan idag *ett riktigt stort happyface*. Vi kör direkt till Center Syd. Ska köpa lite saker, såklart ;) Bla. presenter till Johan som fyller år på söndag. Ikväll blir det även att göra läxor.

Måste ner och packa idrottskläder nu, hihi, vi ses !


reprisbild, jag är ledsen!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0