Två inlägg har inte kommit upp. ?

Jag skrev två inlägg som inte kommit upp igår. Lite konstigt ;)
Vi får se om detta kommer upp.

Måndag, hela veckan framför sig. Man kan ha delade åsikter om man gillar att ha hela veckan framför sig (alltså måndagar). Själv gillar jag inte måndagar speciellt mycket, men det visste ni nog redan ;)
Det händer inget speciellt denna veckan förrän i helgen. T Ä V L I N G ! Jag har aldrig tävlat borta, så det är lite pirrigt, men det ska nog gå bra. :)

Ikväll är det träning för Britt-Marie med lilla Svantisen. Uppdatering blir alltså inte förrän vid nio/halv tio.







Haha. Idag är jag glad !

Kommentarer
Postat av: Enander - Med Kärlek till Folkrace

Jag och en kompis hade samma problem, blogg.se som krånglar som vanligt antagligen!

2011-05-09 @ 11:16:24
URL: http://enaander.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

vinnarna av helgens blogg har fått sin länkning i min meny nu, kolla ifall det blev du! :)

2011-05-09 @ 16:42:16
URL: http://heaa.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0