Utkast: Maj 6, 2011 (palla byta :P)

God morgon! Så. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Så är det alla morgonar. Jag vet precis vad jag ska skriva, men BOOM så flyger allt ur mig. Lite skumt.. ;) Det är som en liten dum idiot kommer och tar ifån mig allt jag vill skriva. Haha. Kom precis på att jag har 180 min mer matte idag. Det kommer jag ha varje fredag i typ fem veckor nu. Tjohoooooo! Näe, inte precis.

Efter skolan ska jag "fira helg", hur och med vem har jag ingen aning om. Jag får se :) Denna helgen har jag längtat mycket till. Varför vet jag inte. Men imorgon ska jag och mamma åka shoppa massor! :D Vi tror det blir i Malmö, men inte Entré. Vi får helt enkelt se ;)

Typ historiens tråkigaste inlägg. Men jag lovar att skriva bättre ikväll!


Tror bilden är från fyran.. Konstig bild.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0