"vatten, vatten, bara vanligt vatten.."

God morgon mina vänner! :) Hoppas ni sovit gott.

Idag är det tisdag (om ni inte visste det). Jag gillar tisdagar för lektionerna är chill och rasterna super! :D Så nu hinner vi vara ute mycket och spela fotboll på rasterna :) Fast om vädret är såhär går nog inte så många killar ut. (för ni som inte vet hur vädret är här nere: Regn.) Men vi tjejer, vi kör på som attan oavsett väder! ;) Hihi. Jag måste säga att jag gillar regn. Allt vatten gillar jag. Ex äälskar jag att hoppa i vattenpölar och springa i vattenspridare.. (tyck ni att jag är barnslig, men jag bryr mig inte) Så att vara ute när det regnar, det blir liksom bara ännu roligare!! :D

Nu måste jag sätta fart och göra lite morgonfix.
Nästa uppdatering blir förrästen ganska sent. Jag ska käka middag hos Josse och så.






Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0