Vill ha sommarlov ! :)

Just nu pluggar jag till fysikprovet på torsdag.
Bara för jag är så duktigt vet jag hur man säger det på spanska. Estoy estudiando fisica. Haha..

Har varit med Josse idag :) Vi studsade bra, men det var kulkul!
Sen har jag även kollat om det finns några dressyrtävlingar, hoppas att det blir något :)
Nu måste jag faktiskt fortsätta plugga, bara så ni vet handlar det om ellära. Kan det snart! :)
Tänk, om 16 dagar är det sommarlov! Och det är ju massa lediga dagar medräknade där + schemabrytande dagar. Denna veckan är den sista "riktiga" veckan. H Ä R L I G T !
hehe..

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

tack :) såbra dÅ ! :D

2011-05-24 @ 21:15:48
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

vinnarna finns nu i menyn, det står alltså INTE ett inlägg om vinnarna, utan deras namn står i menyn med länkning, kolla in ifall det blev du! :D

2011-05-24 @ 22:14:25
URL: http://heaa.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0