"äe de e gött!"

Ni som känner mig "privat" förstår nog hur rubriken låter om jag skulle säga det? Ni andra får väl försöka tänka er, men det är ju svårt för er som inte hört mig prata någon gång ;)

Vad det är som är så gött? Jo.

Mariah Yeater säger ju att JB är pappa till hennes son. Och nu har det kommit fram att det inte är så.  Jag visste det! ;) Det kan inte vara så kul att bli anklagad för att vara pappa till någon man inte ens träffat? Heja Justin!

Sen är det gött att det är fredag imorgon. Äntligen helg!

Det är gött att jag faktiskt har lyckats med min planering vad gäller kemin (jag är tjatig, jag vet).

Sluta tänka vad som inte är gött här i livet. Tänk på det som är gött. Och jag lovar dig att det finns mer "göttiga" saker än "ogöttiga", så skit i de "ogöttiga" och lev livet. För liksom du lever bara en gång :)



Nu ska jag roa mig med att.... ooops, det får bli en hemlis. För jag har lovat mig själv att inte skriva just det.. :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0