And you can hold my hand if you want to.

Heej!

Som jag tränat mina magmuskler idag på konfirmationen! Hehe, riktigt roligt var det ;) Alla som inte konfirmerar sig måste bara ångra sig någon gång, för det är faktiskt roligt. I alla fall tycker jag det :)
Men å andra sidan är det ju inte själva konfan som är rolig, det är ju gruppen ;)

Om det kanske finns någon som inte tröttnat på mitt skolsnack och undrar hur det gick på kemiprovet så kan jag säga att det gick super. Lätt som en plätt var det :) Nu ska jag ge hundra procent på nästa prov som är matte, sen blir det fysik och efter det spanska och mellan det inlämningar om ekosystem, häxprocesserna och om boken "A christmas carol" men annars är det nog lugnt :)

Sitter och chattar med Ludvig :) Ska försöka få gjort lite matte, annars ska jag bara sitta och chilla hela kvällen :)

Kommer säkert mer inlägg, men ha det bra så länge!


Det får bli en bild i repris idag, tyvärr

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0