Bestäm dig ström!

Antingen så stannar du här nu, eller så försvinner du (när jag skrivit klart inlägget) och så är du borta ett tag tills du är helt lagad och kan stanna här. Kom inte för att sen gå tio minuter senare. Okej? :)

Så. Antingen eller. Liksom. Inte både och ;)

Har läst sjukligt mycket i JBs bok. Den är på engelska och är det något ämne jag suger på (bortsett från matte) så är det engelska, men tycker ändå att det fungerar ganska bra :) Och om det är någon som undrar om det är min bok, så kan lugna er att säga att nej, det är inte inte. Lånar den av Noemie, men snart lär jag också köpa en.. Önskar mig filmen i julkapp.. Aaaaaaaaaaaaa!

Nej. Nu får jag sluta, denna bloggen ska inte handla om Justin. Nejnej.

Nu ska jag snart gå och borsta tändern och krypa ner i sängen. Gött :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0