"Come let's pray for the weekend"

Inte första gången jag har det rubriken, men jag gillar den så mycket och om det är någon som är lite lika stort fan av The Ark så vet ni nog att de sjunger så ;)

Vet ni vad som hände för två månader sen? Alltså den 28 september? Jag fyllde år då! ;) Haha. Så nu är det bara 10 månader kvar tills jag fyller år! :D Haha. Och nej. Jag räknar inte ner, men jag såg att det var den tjugoåttonde och ville bara ha lite koll. Men något jag räknar ner till är Mexiko! :D Om en månad ligger vi och solar höll på att skriva, men troligtsvis ligger jag och sover ;) Haha skitsamma. Om en månad är jag i Mexiko och lever livet, blir bruuun och tänker på er här hemma som klagar på snön! :D

Idag så ska jag inte rida Svanteälsklingen, för jag, mamma, Johan, Emily,Emilys mamma, Josse och Josses mamma och Josses lillasyrra Matilda, med några andra ska stöpa ljus! :) mammorna och jag och Johan har gjort det tidigare, och det är jätteroligt! Det går inte riktigt till som det gjorde i lågstadiet, man får liksom göra kronor och sånt ;) Ni får se det sen :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Noemie

kokobom smurf smurf, här här är jag!

2011-11-28 @ 18:23:47
URL: http://noemies.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0