"Come let's pray for the weekend"

Hallåja!

Varje morgon man vaknar och är förkyld funderar man om man är tillräckligt frisk för att gå i skolan, eller om man ska stanna hemma. I alla fall jag ;) Men jag går typ alltid i skolan ändå, och är så är jag med på idrotten. Superbra, för då blir man friskare mycket snabbare. Eller inte.

Jag ska till skolan. För än är det inte så farligt. Och efter skolan, precis som vanligt när det är måndag, ska jag till Svante :) Jag lär vara sjukligt trött då, för ni anar inte hur trött jag var när jag skulle upp. Men det är bara att bita ihop och hoppa i säng direkt när man är hemma (efter maten och duschen då ja). Sen har jag ju gjort mina läxor och ligger faktiskt före i min "planering"  bara för att jag pluggade på lördagskvällen och för att jag hade tråkigt. Så se där! Det lönar sig :)

Aja. Ha en superbra dag!


Alltid när jag har rosa på mig blir bakgrunden typ grön.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0