Det är sorgligt.

Det är måndag imorgon. Höstlovet är slut och man ska tillbaka till rutinerna igen.

Jag tycker alltid att enveckorsloven brukar gå snabbt, men det har inte detta gjort. Jag har hunnit med så mycket och verkligen gjort allt jag viljat. Det är skönt när loven känns längre än vad de egentligen är ;)

Jag har ju gnällt lite på att rummet görs i ordning och att jag inte kunnat dunka musik och så. Men nu dunkas det för fullt här inne! :D Det är härligt och jag är nöjd med rummet :) Jag ska köpa fotoramar och de nya gardinerna har inte kommt, jag är sugen på att köpa nya mattor också, så helt klart är rummet inte. Sen har jag ju tagit bort min vägstereo och skivhyllan + mina två plansher så ena väggen är lite tom och jag funderar på om jag ska sätta upp något där... Men jag kan iaf sitta här inne och dunka musik och det är faktiskt viktigast just NU :)

Ska snart gå och lägga mig. Och jag kan faktiskt vara helt nöjd med mig själv för jag har tränat hemkunskap och räknat matte idag och HKn sitter :D

Det blir nog inga mer inlägg idag! Kram på er!



Kommentarer
Postat av: linnea vester

kan du inte lägga ut en bild på rummet, nu efter ommålningen? :)<3

2011-11-06 @ 20:54:48

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0