Det blev ett långt inlägg !

Heeej! :)

Jag blir så glad varje gång jag tänker att jag ska blogga, då tänker jag på er. Jag gillar er så mycket, men ni är ju inte direkt bra på att kommentera och jag är inte bra på att skriva bra inlägg som är lätta att kommentera ;) Men ni läser bloggen och det är jag evigt tacksam (haha) för :)

Torsdagar brukar vara lugna och vi slutar tio över tre så det är gött. Det jobbiga med denna dagen är 70 min SO, men eftersom att läraren är riktigt bra och 8A är en grym klass, så brukar faktiskt även religion och historia bli kul :) Religion och historia är inte mina favoämnen, men sen vår nya lärare kom tycker jag att det börjat bli kul, och det är ju bra!

Jag ska ha utvecklingssamtal efter skolan. Det ska bli såå kul att få sitta där och prata om jag hur jag trivs i skolan, gå igenom mina omdömen som jag redan gjort och så. Det skulle vara så mycket bättre om eleven fick lägga upp utvecklingsamtalet :) Men jag ska nog överleva detta tråkiga samtal det med.

Sen ska jag med Anna & Cecilia när de rider :) Det ska bli kulkul och det var ju så längesen jag var med!

Uppdatering. Där har vi det, den kommer ju inte bli lysande. Men eftersom jag kan mobilblogga, så får ni uppdatering efter skolan, säkert i bilen hem och sen när jag är hemma får ni "riktig" uppdatering :)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0