Det sårar. På riktigt.

Är det något jag har svårt för är det personer som helt plötsligt bara börjar "hata" en person och skratta åt alla andra personer som gillar den personen och sen liksom låser sig i det där "hatläget".

Just nu tänker jag mest på JB, men det behöver inte vara kändisar, det kan vara vilken som helst i skolan också. Eller såklart andra kändisar.

Det är extremt många frågor på fb som "kan bajs få fler röster är Justin Bieber" osv. Och såklart leder bajs.

Men vem har anledning att hata en person med ett sånt stort hjärta som Justin Bieber? Han är så otroligt omtänksam person. Kolla på Never Say Never så fattar ni. Eller så räcker det med att spendera 3 ½ minuter på att kolla musikvideon till Pray.

Jag är hundra på att dessa personer som röstar på bajs inte träffat Justin. Och hur kan man då hata någon? Har han någonsin gjort något dumt mot er? Skulle inte tro det. 

Så sluta hata en person du inte ens träffat. Och ni som inte gillar Justin, ni som inte har bättre liv än att skriva elaka och kränkande kommentar på youtube, fb, twitter eller vad fan det är: Bara sluta med det. Sluta vara avis på att det finns folk som lyckas och vara sura över att det inte var just ni. Var glad för deras skull istället. Eller skit i det. Så jävla svårt är det inte.

Nu säger jag inte att alla som klickar på bajs ist för JB hatar honom. Men tänk dig in i hans situation. Skulle du vilja se en fråga Bajs vs. Ditt namn och se att bajs har mer röster? Skulle inte tro det va? 

 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0