En riktig pysseldag!

I detta hus har idag över 70 kort skapats. Alla superfina! Det har varit så mysigt och roligt och flera gånger hade jag sån beslutsångest, för jag visste inte vilken dekoration jag skulle välja för vi hade ju så mycket ;)

Vi har varit ute och studsat lite också, jag, Johan, Anna & Cecilia. Riktigt roligt! Även fast det skiljer ganska många år mellan oss så har vi verkligen kul tillsammans! Som vi skrattar :)

Om någon timme ska jag hem till Noemie :) Ska bli kulkul, och innan dess ska jag ladda upp lite bilder från idag och göra mig iordning.

Hoppas att ni haft en bra dag!


Gammal bild på världens bästa kusiner :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0