"Everyone else in the room can see it, everyone else but you."

Halli Hallå!

Gött med helg? Det tycker i alla fall jag :) Jag ska bara chilla igenom hela helgen, "göra det som faller mig in".  Det ska bli så najs. Tror mamma sa att kusinerna kommer imorgon, och det längtar jag till. För de är så härliga och glada och vi har så roligt trots att det skiljer 10 år mellan mig och Anna :)

Läxor ska ju också göras, men det är inte så  mycket faktiskt :) Fysik, HK och så ska jag skriva lite till på min uppsats om Döda Havet :) För övrigt när det gäller plugg kan jag säga att matteprovet idag gick bra!

Ludvig ska höra av sig när han sticker hit. Får se när det blir. Tills dess ska jag bara chilla, fira helg på mitt lilla sätt :)





Gott med kanelbulle!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0