God morgon!


Såhär har jag sovit inatt, och ja. Det gick väl bra. Förutom att om jag låg för nära kanten välte madrassen (det hände inte), det inte var så mörkt som jag vill ha det, och att vi inte hade några persiener så när det blev ljust ute blev det lika ljust inne.. Annars gick det bra!

Visst. Jag är gnällig, och det kan man få vara ibland. Men jag är jättetacksam för att ma & pa hjälper mig att måla och fixa mitt rum, så bakom allt detta gnäll är det en jättetacksam Ullis, fast att det inte märks just nu ;)

Vi har nyss käkat frukost och det känns som om pappa redan har börjat måla. Men det är bra, för då får jag snabbare tillbaka mitt rum :) Själv ska jag göra mig i ordning och sen blir det väl läxor eller data och när det är färdigmålat ska alla mina grejor in i rummet igen :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0