Gött!

Eftersom jag är sååå snäll så tänkte jag göra vissa av er lite avis :) Snällt va?

Jag har nämligen fixat spotify premium! :) Det ni! Och vet ni vad som är det bästa? Det är mamma, för hon betalar. Så snällt! Tack så mycket mamma!
Och det finns faktiskt en liten speciell anledning till detta. Jo, för att vi sitter på ett plan om 6 veckor och 4 dagar, typ och då är det ju så att jag kommer inte klara mig utan musik och framför allt inte utan en viss person; Justin Bieber och hans låtar ;) Så då är det lika bra att ha premium, och det tyckte mamma också ;)

Och jag vet att ni som inte har premium är så avis på mig nu ;) Haha. Typ min stora önskan; alla ska vara avis på Ullis för att hon har premium.

Eller inte.. Men ändå :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0