"Hakuna Matata..."

...det e ord som e bra..." nananannanannaanna. Jag skyller på Noemie för att jag börjat lyssna på den låten :S

"inga bekymer, man e lycklig var dag...." nananananananana.

Okej, nu slutar jag :) Har inte gjort mycket sen förra inlägget. Kollat fb, kollat bloggar, några JB-bloggar och weheartit för att se om där fanns några nya bilder på Justin, även en bdb-grupp ;) Aaaaaaaaaaaaaaa! Vill inte! Vill inte! Vill inte! Men det bara blir så.

Nu ska jag hoppa in i duschen och njuta av känslan att inte ha läxa förrän på fredag. Och inga prov dessutom! Hur gött?! :D

När jag är.... nu gick strömmen. Kan man duscha då? Hur som helst är jag glad ... nu kom den.... nu försvann den.... nu kom den... skriver detta utan avbrott. Hur som helst är jag glad att jag har spotify premium, så musiken försvinner inte, och det är ju bra :)

Fortsätter nu då: När jag duschat klart ska jag roa mig med att läsa en alldeles speciell bok: Justin Bieber First Step 2 forever: My story. Aaaaaaaa! Jag är beroende.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0