Här är det kallt.





Värmen i huset är sönder. Så här är väldigt kallt just nu. Men mig gör det inte så mycket, för jag gillar min nya jacka så mycket så jag skulle kunna sova med den :)
Men jag hoppas ändå att värmen funkar igen, för det blir nog lite jobbigt i längden.



Jag har tränat ännu mer kemi, lite till HK och lite engelska också.
Sen har mamma hjälpt mig med att ladda över JB-låtar till mobilen om spotify skulle skita på sig när vi är i Mexiko, för då har jag iaf några låtar att lyssna på :) Typ 18 st från Justins My Worlds album jag fått låna av Noemie.

Hahahahahahahahaha. Gick ni på det? Trodde ni på mig när jag sa att värmen gått sönder? :)
Värmen har liksom inte gått sönder och jag har på mig jackan bara för att jag gillar den så mycket, sen kan jag väl lägga till att jag håller på att svettas ihjäl i den... Puh :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0