Herrejävlar!

Hahha. Vet inte var den rubriken kom ifrån, men det är så jag känner just nu :D

Svante är klippt och det gjorde visst susen. För attans vad fart det var i honom idag! Jag la ifrån mig spöet efter 10 min och han fortsatte i samma tempo. Hela tiden, alla gångarter var det full fart i.
När vi skulle öka i galoppen fick jag bromsa honom, och det var ett bra tag sen jag behövde göra det... ;) Fick knappt stopp på honom ett tag. Helt otroligt och jag är så glad :D Satt och log hela passet och skrattade, det var liksom som en helt annan häst.

Han fick en morot direkt när jag kom tillbaka från stallet som belöning och jag hoppas verkligen att det går lika bra på lördag då det är TÄVLING! :D Hoppas, hoppas, hoppas!

Så jättelycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Detta var precis vad jag behöde; ett "bromsarpass" istället för ett "bankarpass" :)


Superfina Svante :') Åhhh vad jag älskar honom! :D

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0