Jag är helt galen. I hans låtar alltså.

Tjena! Hallå! Och lite hej också!

Har ni det bra denna tisdagmorgon? Själv har jag det bra, Spotify är på och JB's Bigger dunkar genom högtalarna, så då är det klart att jag har det bra ;) Haha. Jag kan inte hjälpa att jag plötsligt gillar honom, det är Noemies fel.. ;) "And all the haters I swear, they look so small from up here" Nanannnanana. "I was a player when I was little...." nanananannanna. Ja, ni fattar nog :)

Fan också. Jag vill inte vara beroende av någons låtar så mycket.

Idag skulle det egentligen vara konfirmationsträff men det är inte så för att vi ska dit på fredag iställlet och sova över där och så :) Jag hade tänkt busa lite nu och skriva någon annan, lagom hemsk, anledning till att det inte är idag, men jag kom inte på något ;) Typiskt va? :)

Nu ska jag läsa igenom HKn till idag och sen om typ 35 min ska jag gå till bussen :)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0