JAG ÄR KÄR x2

Hej Hopp! Det här jag inget stopp.

Plugget då ja. Har suttit hela förmiddagen med kemin, matten, fysiken och hemkunskapen och det känns liksom som att man ändå står på ruta ett, hur mycket man än pluggar. Som att man går på fel håll på ett rullband, man kommer liksom ingenstans.

Så när jag kommit på att det faktiskt känns så när jag satt där och pluggade så blev jag sur och det har inte riktigt försvunnit än.

Men jag, mamma & Johan åkte till Skånsk Hästutrustning och köpte en vinterridjacka och JAG ÄR KÄR! Den är så snygg och jag vill nästan inte ha den i stallet utan i skolan istället ;) Och den kommer användas mer än i stallet, någon gång. Fast såklart inte om den är smutsigt, pga allergier och sånt.

Har även cyklat enhjuling med pappa och han försökte fota. Det kanske inte sådär jättebra, men vissa blev ju lite bra :)




Shit, nu trillar jag ;)


Och här är min nya älskling. Visst är den fin?!?!?!
Och så skrattar vi inte åt mig för att jag ser ut som jag gör ;)




Kommentarer
Postat av: Inger

Hur snygg som helst!

2011-11-20 @ 16:30:49
Postat av: Inger

Vilka framsteg du har gjort, kul!

2011-11-20 @ 16:31:53

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0