Jag klarade inte det.

Det gick inte. Jag fixade inte det.

En kväll utan musik tänkte jag att jag skulle klara. Men nej.

Resten av familjen kollade på tv och eftersom jag inte kan stänga in mig på mitt rum och lyssna på musik och inte ens lyssna här ute bara för att de kollade på tv gick inte. Jag klarar mig helt enkelt utan musik. Eller är det kanske artisten jag inte klarar mig utan? Haha, jag är verkligen JB-galen ;S Men hursomhelt löste jag problemet med hörlurar, det är ju inte direkt högt som jag vill ha det. Men jag får iaf lite musik ;)

Det är tur att rummen är klara imorgon och att jag får tillbaka mitt rum.

Just nu ligger Johan på golvet nästan brevid mig som trängt in mig i en hörna, skapat mig ett litet rum, fast utan vägar, tyvärr och Johan gnäller att ljuset från datorn gör att han inte kan sova. Och nu ska jag gå omkring här i mörkret och leta rätt på min mobil som ligger här någonstans.. Wish me luck.


Att hitta en liten svart mobil i detta mörker. Jo, det ska nog gå bra.  År 2036 är nog klar..


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0