Jag menar det verkligen.

Jag är så tacksam. Tacksam för att jag har så underbara vänner som ställer upp för mig i absolut alla lägen, otroligt hjälpsam familj och släkt som också ställer upp för mig. För att jag har ett underbart liv som jag älskar, för att jag är frisk och för att jag är den person jag vill vara.

Detta skriver jag inte bara för att smöra lite. Jag skriver det för att det är så jag känner. Jag är så jävligt tacksam. Hur många tack och kramar jag än skulle vilja ge er allihopa så kommer jag ändå aldrig kunna komma upp till det antal jag borde ge er.

Ta åt er av det jag skriver. För jag menar precis varenda en. Allihopa som läser, för jag är så förbaskat tacksam bara för att du läser min blogg.

Jag hoppas att allihopa verkligen fattar att jag verkligen älskar er. Att min familj, min släkt och mina vänner verkligen betyder allt för mig. Att det är dem som gör att jag orkar stiga upp på morgonen, för utan dem skulle jag skita i det. Och ni bloggläsare jag inte riktigt känner; Ta åt er ni också. För jag är så tacksam. Eller nej, jag är mer än tacksam.

Ni måste lova mig att fatta, lovar ni det? Allihopa. Lova mig att ni fattar att ni allihopa betyder allt för mig. Och jag kommer alltid ställa upp för er i alla lägen, det är det minsta jag kan göra.




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0