Känner för att skriva..

Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så då är det ju svårt ;)

Jag kan berätta för er att jag anmält mig till Dagstorps Klubbmästerskap! Förra året, kom jag två och fick min första (och hitills enda) rosett :) Nu hoppas vi på lika bra, eller bättre resultat ;)

Jag skrev det där inlägget med rubriken "mina små kycklingar" och sen dess har jag inte kunnat släppa att ni är mina små kycklingar. Precis som då ser jag er sitta där i en hundkoja och läsa min blogg. Vet inte vad det är med mig, och jag tycker inte att det känns riktigt friskt att tänka så.. Alla de där tre orden i den meningen är ju fel. Ni är ju inte mina, ni är inte särskilt små och ni är ju garanterat inga kycklingar. Men ändå ser jag er som kycklingar. Känns ju...bra...verkligen.

--

Ni får ju inte ta illa upp att jag ser er som kycklingar! Jag har alltid älskat kycklingar och jag tycker bara de är för söta :)


Kom precis att tänka på leken "Kom alla mina små kycklingar". Haha :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0