Känns sjukt

Hallåja!

Sen senast har jag varit på Ica Maxi med Josse och handlat till på torsdag. Sen cyklade vi lite enhjuling här hemma och spelade brännboll med Johan och hans kompis. Och vet ni vad som är så sjukt? Vi sprang i linne! Linne, ni vet sånt man har på sommaren? Linne! Det är fan november och vi är ute i linne?! Det är ju såklart jätteskönt, men något händer med vår planet och jag tror inte det är sådär jättebra att det är så pass varmt i november..

När vi varit lite duktiga och varit ute så däckade vi ihop framför tvn (A) Spelade playstation och så kollade vi lite på tv.
Josse gick precis hem och jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Läxor? Njaaee, kanske ;)

K

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0