Konstigt!

Helt plötsligt fungerade inte internet, och när jag skulle spela spotify offline i mobilen så sa den "du måste vara online första gången du loggar in". Första gången var det ja! Men nu var det liksom åttioelfte gången jag loggade in?! Sen hade alla låtar som går att spela offline försvunnit, så jag måste spela om alla nu... Kul.

Men när internet ändå inte fungerade så passade jag på att göra läxor. Duktigt va? :) Repeterade kemin och började på fysikprovet. Det känns så gött när man är klar med läxorna!

I helgen har jag HK, engelska, matte och såklart mer fysik och kemirepetion att göra. Men det ska nog gå bra :)

Vet fortfarande inte när de andra kommer. Men det är ju lugnt. För övrigt ska vi käka på pizzerian :)

Låter konstigt där nere, får väl ta och gå ner och kolla vad det är som låter..


Lite plugg på golvet..


..och lite i sängen. Toppen! :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0