Läxor en lördagskväll?

Efter att ha funderat hit och dit om jag verkligen ska ägna mig en lördagskväll åt läxor har jag kommit fram till något "klokt".

Jag har nämligen bestämt mig för att göra lite läxor nu. Det finns nämligen inget sådär "åhhh-det-måste-jag-göra" denna lördagskväll och istället för att sitta och rulla tummarna framför datorn kan jag göra något vettigt. Mamma och pappa ska bort så jag blir ensam kvar med Johan. Och det bästa med att göra läxorna nu är jag kan göra precis vad jag vill imorgon utan att de förbaskade läxorna kan hindra mig. Vill en kompis hitta på något så behöver jag inte säga att jag måste göra läxor.

Så nu ska jag skita i att det är lördagskväll och bara fokusera på läxorna mina. JB och hans låtar håller mig sällskap, så det går ingen nöd på mig och snart blire godis också :D


Nyduschat och fräsch ;)
Trackback
RSS 2.0