Lite mer Michael Jackson

Tipsade er om en låt från Jacksons senaste (och troligtsvis sista) album. Och nu får ni lite mer från det albumet, för det är riktigt bra!!
Michael Jackson – Keep Your Head Up
Michael Jackson – Best Of Joy
Michael Jackson – (I Like) The Way You Love Me
Michael Jackson – Much Too Soon
Det är typ de bästa, tycker jag. + det jag tipsade om igår :)

...

Nu är det onsdag. Jag var tvungen att tänka efter innan jag skrev, har liksom noll koll på dagarna, vad som händer och när det händer och på läxor, eller jag lite koll på läxorna :) Jag får nog skriva upp allt någonstans här hemma där det syns tydligt, för det räcker tydligen inte att ha det skrivet i kalendern i skolan :S

Hur som helst är det träning ikväll med Svante, och jag gissar att förstår hur det "påverkar" uppdateringen. På det måste mamma hjälpa mig med en uppsats, så det kanske blir sämre än vanligt. Men vi hoppas inte på det och jag ska göra mitt bästa för att hinna skriva till er!

Ha en bra dag!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0