Lördagmorgon! ♥

Hejsan Hoppsan!

Lördagmorgon! Min favoritstund på hela veckan. Den stunden slår faktiskt fredagkväll :)

Ullis älskar att vakna på lördagmorgon runt nio halv tio, käka frukost, chilla vid datorn, göra sig iordning och inte tänka på något annat än att hela helgen är framför mig :)

Kusinerna kommer vid två :D Riktigt roligt! Som jag sagt så många gånger innan så har vi så roligt tillsammans, och det är med dem jag brukar skratta som mest :')

Nu har jag inte sagt att jag inte skrattar med vännerna! För det gör jag, massor, hela tiden. Men det är något annat med kusinerna :)

Nu ska jag göra mig iordning och sen blir det att göra lite läxor. Också gött faktiskt, för det är fysik jag redan kan, så det går snabbt :) Uppsatsen och de andra får vänta , för nu är det helg!


VÄRLDENS BÄSTA KUSINER EVER!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0