Lov in my heart.

Usch. Usch vad jag älskar lov. Jag älskar det så förbaskat mycket. Det är bara för härligt att göra ingenting hela veckan. Ni tänker säkert att jag gör saker, är med kompisar och så. Men jag gör inte mycket med kompisarna. Vi gör ingenting och jag älskar det. Det är bara för skönt ;)

Imorgon ska jag hem till Erika, vi har typ inte träffats på hela lovet? Och det är ju katastrof x10 000 ;) Vi får se om vi gör lite mer än ingenting, tror faktiskt det :) Sen på kvällen är det Halloweenfest hos Josse som hon och jag planerat lite :) Ska bli myyys! Där lär vi garanterat göra mer än ingenting, kommer bli full fart, så jag tar igen de massvis med timmarna jag ägnat mig åt att göra ingenting :)

Jag cyklar till Erika vid halv två, så vad som händer på förmiddagen kan ni nog lista ut: Ingenting ;) Haha, nu får jag sluta skriva om mina "ingentinghändelser" ;)

Kommer nog inte bli mer uppdatering från datorn, har ni tur (vet inte om det kan kallas tur..) får ni ett inlägg från mobilen som kommer att handla om ingenting..


Fina Erika!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0