Mina små älskade kycklingar!

Okej. Jag vet inte om ni är små och om ni är kycklingar, jag tror inte det om jag ska vara ärlig. Men för mig, just NU är ni små kycklingar :) Ni sitter där i en hundkoja (?) allihopa som kollat blog gen idag framför en data och läser min blogg. Jag ser det framför mig. Haha.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Jag är faktiskt trött. Riktigt trött om jag ska vara ärlig. Så då passar det ju bra att gå och lägga sig ;) Sov gott små kycklingar!


Två klubbor (för er som inte ser). En rolig, söt stor klubba och en "normal" tänker NI.


Men om man kollar närmre.. ser man att det är ett kryp i den där "normala"!! Usch, är den riktig tror ni?

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0