Mitt fönster!!

Hejsan :)

Linnea frågade om jag inte kan lägga ut en bild efter målningen, och jo. Det kan jag väl göra. Men det är ju fortfarande vitt, så det är ju inte så stor skillnad ;) Den största skillnaden är väl det jag tagit bort och bården på ena vägen som mamma så fint målat förhand när jag var sex år och flyttade upp :). Men det är klart jag kan lägga upp en bild :)


Såhär ser det ut. På väggen ovanför sängen hade jag en bård innan. Gardinen kommer och sen ska troligtsvis något upp till höger om hyllan där fotona står, och fönsterbrädan ser ju tom ut så där hamnar nog också något :)

Ni kan ju lägga märke till mitt fönster! Mitt så jättefina fönster är rent och jag ser ut! Det ni, det har jag inte gjort på ett tag. Men jag saknar faktiskt allt som stod på det.




Det var längesen man var uppe såhär tidigt, och jag trodde jag skulle vara supertrött, men det är jag faktiskt inte :) Men ikväll lär jag vara det och då somnar jag tidigt och då kommer jag vara superspeedad imorgon. Kanske inte super bra.. :)

I em ska jag till Svante :) Det är faktiskt lite nervöst, för det är ju i det nya stallet så jag känner inte riktigt personerna där, vet inte riktigt hur det funkar och så. Men det ska nog gå bra :)

Ha en bra dag älskade vänner och ovänner!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0