Nu har jag varit duktig!

Japp, det har jag. För jag har gjort en planering, med hjälp av mamma, över hur jag ska plugga inför kemiprovet om två veckor. Så duktigt va?! Och sen var jag ännu mer duktig, för jag har precis läst igenom första delen av sju och svarat på de frågorna. Jag känner mig bara för duktig ;) Haha. När jag ändå är igång så ska jag läsa igenom två sidor i fysikboken som vi har i läxa och det som är så bra med den läxan är att vi ska läsa igenom och försöka förstå. Hur gött? :)

När jag varit duktig och gjort det behöver jag inte göra mer läxor idag och kan göra precis vad jag vill! :D


Organisk kemi och organiska ämnen och blablabla jag dööör!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0