Och vips var den jätteglada smileyn vid ditt namn bara en glad smiley.

Äntligen! Nu äntligen är det fredag!

Jag har legat en dag före hela veckan, så denna veckan har varit extra lång ;) Typ när det var mån kändes det som tis, när det var tis trodde jag det ons osv. Men nu äntligen är det fredag!

Jag har inget emot att gå i skolan, tycker det är kul där, bra lärare, roliga lektioner, bäst klass... Så missförstå mig inte så, men det är alltid gött fredag ;)

Jag, Emily, Adam och Ludvig hittar nog på något efter skolan idag. Men det blir lite senare av någon anledning. Vet inte riktigt varför, och det spelar ju ingen roll :)

Vi ses!




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0