Rättelse:

Stycket "Dessutom så plockas den nog ner idag /../" från förra inlägget ändras till: "Dessutom så plockas dem nog ner idag /../"

För det är ju faktiskt två studsmattor vi har. Eller ja, tre om man ska vara petig ;)



Som ni kanske förstår så stack jag ut och studsade :) Riktigt skönt faktiskt att bara hoppa omkring där i fleece, mjukisbyxor och raggsockor som en annan treåring.

Alla våra miljontals bollar kom in också, för jag hittade otroligt många lite här och var bla under studsmattorna, blandat med en massa poolgrejor så jag fick krypa in där under och lägga (fel de blev kastade..:S) in de i förrådet.

Alla löv på träden är typ borta nu och man ser rakt ut på cykelvägen, även från mitt fönster :( Men så kan det va, och det blir ju bättre till sommaren! Fast det är ju evigheter dit..

Har bytat om nu, ska käka med mormor, morfar, Anna & Cecilia m. familj och såklart min familj :) Det ska bli najs och smarrigt! Vi ses igen när jag kommit hem :)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0