Robinsson & Så mycket bättre

Jag har legat här där jag ligger bland filtar och kuddar i min fatboypuff och kollat på Robinsson på datorn samtidigt som jag käkat godis. Massvis med godis. Ett tag låg jag under filten för att Johan inte fick se. Varför han inte fick se? Han var dum mot mig ;)

Jag ligger fortfarande här i fatboyen och kollar lite på "så mycket bättre" härifrån. Ganska mysigt ändå, men jag saknar faktiskt att kunna stänga in mig på mitt rum och dunka musik ;) Tänk om jag hade haft mer syskon, då hade vi säkert fått dela rum och det hade jag verkligen inte klarat. Usch nej, det vill jag inte ens tänka på.. ;)


Såhär kan det se ut när när jag ligger och och kollar tv på datorn och Johan inte får se ;)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0