Så besviken man kan bli på sig själv.

Om det skulle komma någon och fråga vad jag gjort idag skulle jag bli redigt sur.

Inte för att han/hon frågar, för det är ju roligt när folk bryr sig, utan för att jag skulle vara tvungen att komma med världens sämsta svar "Jag har gjort läxor nästan hela dagen och inte ens hälften har fastnat".

Jag måste liksom verkligen inse det då, att jag liksom slösat bort en värdefull dag på plugg jag ändå inte kommer ihåg imorgon, typ. Personen som frågar skulle jag inte alls bli sur på.

Vi har en vikarie ibland som säger att om man vill lära sig något ska man lägga pappert/boken under kudden när man går och lägger sig och när man vaknar nästa morgon kan man det. Tänk om det vore så enkelt.

Ska packa idrottskläder nu och sen har jag stora planer (haha) på att gå och lägga mig. Det blir nog inga mer inlägg idag, puss & kram!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0