Så kan gå! (när inte haspen är på..)

Pappa ringde och sa att han hade glömt mobilen hemma. Jag fick i uppgift att skicka ett sms med de missade samtalens nummer på, så att han kunde ringa upp dem. Jag skickade iväg ett sms med numrena på och en stund senare piper det till i mobilen brevid mig, pappas mobil. Hur tänkte vi? Vi tänkte nog inte alls.

Försökte ringa honom på kontorsnumret, men det funkade inte för han är på tjänsteresa.. Nästa försök blev att maila honom. Men då är mitt konto spärrat "av säkerhetsskäl" så då skickas det någon verifieringskod till mammas mail som jag måste ha för att kunna logga in. Jag ringde mamma och fick tag i koden som behövdes och jag är inne på min mail och kan äntligen maila pappa numrena. Frågan är bara om han ser mailen, om han nu är på tjänsteresa..

Aja. Jag kan inte göra mer nu. Men det känns lite ironiskt alltihop.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0