Söndag ! :)

Hej!

Första advent nu! :) Mysigt och roligt och nu börjar jag räkna ner till julafton :) Men ska jag vara helt ärlig så räknar jag ner till Mexiko istället, men shhhhh, säg inte det till någon ;)

Dagen idag tänkte jag börja att göra lite läxor, så har jag det gjort. Sen sticker hela familjen till Center Syd vi ska typ köpa några tavlor/planscher till mitt rum för det första jag sa när jag vakna var "shit vad vitt det är!", så nu är det dags. Vi har nämligen tänkt på det ända sen vi målade om, men det har inte blivit av ;)

Sen ska min mobil in  på lagning, för den har slutat låta när man får sms och visar heller inget. Men innan den blir lagad så måste jag ju fixa över allt till minneskortet eller datan. Tjoho :)

Nu sätter jag fart! :)


Skulle fixa en bild på mig, men så kommer denna upp istället :S


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0