Söndag!

Hej Hopp lilla sockertopp!

Har ni sovit gott? Det har jag gjort och jag var bara för trött imorse när pappa väckte mig. Egentligen så skulle jag ju vilja sova längre än till nio, men då vänder jag på dygnet och det är ju inte så bra nu när helgen är slut ;)

Jag håller på att bli förkyld och det är katastrof, verkligen för jag pallar inte det! Bläbläblä, hatar att vara förkyld. Skit på dig förkylning och stick till någon annan idiot som inte är värd bättre än en förkylning!

Idag blir det att chilla, göra läxor och sen vid fyra ska vi till mormors & morfars gata och käka på restaurang där :) Ska bli smarrigt!

Hoppas att ni får en helt fantastisk bra dag :)



Kolla! Jag lyckades få spotify i mobilen!! :D
Ingen kommentar om vad det är jag lyssnar på..



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0