Sorry älskade vänner!

Hej!

Jag är verkligen ledsen över att jag inte bloggat förrän nu! Det är jag verkligen och jag hoppas att ni inte är allt för ledsna?
Men jag vill inte planera dagen efter bloggen och ibland så måste jag prioritera annat, även fast jag inte vill. Tyvärr.

Efter skolan stack jag direkt till Svante och jag kom vid hem vid halv sju. Då käkade jag direkt och sen duschade jag och pluggade lite till kemiprovet. Jag ville få gjort det så att jag kan gå och lägga mig ganska så snart. Dels för att jag är förkyld och behöver sova och dels för att jag är trött ;) Jag lär ligga i sängen innan åtta, och det brukar jag inte göra, men det ska bli skönt :) Och imorgon kommer jag vara fullt utvilad eftersom jag säkert komma somna ganska så snabbt ;)

Jag hoppas med hela mitt hjärta att ni haft en toppendag och att ni är inte är allt för ledsna på mig. Och om det är någon som fyller år så vill jag säga grattis till den personen!


För snygg för att visas. Typ.

Fjantigt jag vet!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0