Stor kärlek till Svante!

Hejsan!
.
Jag måste säga att jag kände mig så otroligt smart när jag kom på att jag kunde blogga på bussen ;) Att jag inte kommit på det tidigare, för då kan ni ju se om jag är med någon kompis och så, för då brukar jag jag ju inte uppdatera. Så smart! :)
.
Jag har varit hos Svanteälsklingen en sväng och ska dit om en stund igen :) Typ 50 min. Då är det dags för träning och det ska gå superbra idag, för det har jag lovat mig själv och man ska hålla det man lovar ;)
.
Nu ska jag fixa en grej!
Han är bara för snygg. Vi har gått runt och kollat på honom på rasterna.. :S
Detta var den sista bilden på Justin, jag vill inte bli en "ahh-han-är-så-snygg-blogg", så nu slutar jag med det :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0