Strömavbrott!

Jag skulle egentligen sida på Svante och rida nu. Men det gör jag tyvärr inte ;)

Pappa hämtade mig från skolan och så cyklade jag till Svante, hinner väga upp höet och sen går strömmen. Och den kommer inte tillbaka. Kul att mocka då! Jag fixar fram min minilampa och börjar mocka. Svårt som tusan. Mobilen har ju en lampa, men grejen är att framför den sitter det en finfin bild på en finfin person (ni kan lista ut vem?) så den fungerar liksom inte att lysa med :S

Började ta in Svante och jag fick en ficklampa, så det gick lite bättre då. Men sen kom jag på att det troligtsvis är strömavbrott i Dagstorp, och då har jag inte jättelust att rida omkring där. Så det blev att lägga på Svante täckena igen, släppa in honom i boxen och cykla hem utan att rida. Tråkígt.

Här hemma har strömmen försvunnit några gånger, men inte alls så länge. Så jätteretligt!


Om ni inte listat ut vem den där finfina personen så är det samma bild som på de bilderna ;S


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0