Tisdag :)

God morgon på er sötnosar!

Jag mår så mycket bättre idag! Så härligt. Inte alls någon "sjukkänsla" eller så, så det är gött :)

Skoldagen idag bli chill, jag bara känner det på mig ;) Det mesta idag handlar om prov, antingen ska vi gå igenom prov, få reda på vad provet handlar om eller träna till prov. Och det brukar ju vara väldigt chill :)

Efter skolan ska jag bada (jag vet, inte jättesmart när man är förkyld..) med Emily, Lovisa, Ludvig, Adam och någon Robert som jag inte träffat. Ludvig och Adam är från konfirmationen och Robert är deras kompis eller något sånt :) Så det blir kul! Uppdateringen kommer inte bli så bra, men jag ska försöka uppdatera från mobilen någon gång.

Ha en bra dag älskade vänner och skratta mycket!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0