Tokiga familjen ♥

Ja. Tokiga familjen, det är vi det. Men det är kul ;) Vi tog oss en liten tur till Center Syd, för att köpa någonting, men vi gick ut där tomhänta och fortsatte in på Maxi. Där kom vi inte ut tomhänta :) Fast vi köpte inget roligt, om typ inte tandkräm, musli och sånt är roligt :)

Var nästan nära att säga till mamma att jag ville köpta en Justin Bieber-planch, men gjorde inte det. Och jag undrar om jag inte riktigt ångrar mig för det, den skulle ju sitta finfint på min vägg som lyser med sin tomhet ;) Haha. Först gillade jag inte han alls, sen gillade jag honom för att han lyckades, sen gillade jag hans låtar, sen älskade jag hans låtar, sen tyckte jag han såg bra ut, nu älskar jag hans låtar och tycker han ser jävligt bra ut (A). Och det är ändå bara tre veckor sen jag såg Never Say Never och allt detta startade..

Ska gå igenom mina omdömen så att jag är redo för utvecklingsamtalet på torsdag. Kul, verkligen. Superkul :)


Det är bara att inse. Har har utseendet och sjunger bra :S

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0