Torsdag vs. Fredag?

Torsdag. Det är bara torsdag. Men det känns som om det är fredag. "Vad behöver jag ta med mig hem nu när det är helg?" tänkte jag när jag stod vid skåpet. "vad skönt med helg" och "ha det bra i helgen" har jag sagt några gånger. Och gissa vad besviken man blir när man inser att det inte är fredag!

Hur som helst. matteprovet, den svåra delen idag gick faktiskt bra! Eller, det är klart att det kunde gå bättre, men det kändes faktiskt bra :) Så det är gött! Imorgon är det a-delen, den lättare delen så det är chill :)

Idrotten var också rolig idag :) Vi har ju volleboll-turnering om någon vecka, så tränar inför den och vi tjejer är inte sådär jättebra. Vår teamwork är inte helt på topp, men det kommer! När vi misslyckas totalt kan jag inte låta bli att skratta och då skrattar jag tills magen har kramp och de andra också skrattar och så får vi inte så mycket gjort på ett tag. Men det är kul :D

Sitter och chattar med Ludvig, ska väl göra det ett tag och sen blir det väl läxor. Kul :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0