Trevlig kväll!

1 månad 1 vecka 5 dagar eller så kan man säga 41 dagar. 41 dagar låter mindre, så vi säger det. 41 dagar kvar till Mexiko. Det är inte mer än så. Om 40 dagar är det julafton.

Hade det trevligt på restaurangen, gott var det också. Förbaskat gott. Roligt med kusinerna också :) Som vi skrattar!

Min förkylning blir bara värre och värre. Men nu har jag skaffat mig näsdukar, näspray och halstabletter, så nu är jag redo att tackla den! Kom an då bara, förkylning eftersom du inte följde mitt råd att skita på dig och sticka till någon annan idiot. Haha.

Ska se om det är något bra på tv tror jag :) Vem kan slå Filip & Fredrik tror jag går på tv.. :)


Haha! :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0