Trötta Ullis.

Med tanke på (nu lät jag som en tant..) att jag knappt sovit något inatt är jag ganska trött nu. Ögonen går nästintill i kors.. Om 20 min gör de det. Det är jag hundra på. Så jag satsar på att kunna ligga i sängen innan dess :)

Jag städade mitt rum innan idag och det syns inte nu. Läxorna åkte fram och hamnade av någon anledning på golvet (?) så nu är där stökigt igen. Kul. Då har jag att städa imorgon. Min favoritsysselsättning nr 1.

Ni kanske märker att jag är redigt trött nu? Det märker i alla fall jag, för skriver typ heeela tiden. Sen har jag fått ont i halsen på köpet och det sista jag vill ha nu är en förkylning.

Aja älskade små marsipangrisar (nu är det slut med kycklingar). Nu ska jag gå och borsta tänderna, och sen sova. Usch vad trött jag är.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0