Typ som en lovdag.

Dagen har varit som en lovdag, typ. I alla fall om man jämför med vad jag har gjort ;) Ni kommer säkert ihåg vad jag skrev att jag gjorde på lovet; Ingenting, och det är precis det jag och Noemie har gjort idag :) Eller, vi har nördat youtubeklipp på Justin Bieber, jag har fått bilder på honom till mobilen och sen har jag blivit ännu mer beroende av honom. Det känns inte bra!

Man blir så lurad, för det är typ mörkt ute nu och klockan är inte ens fem. Så man tror att klockan är mycket mer än vad den egentligen är. Usch, Ullis gillar inte vintertid.

Nu ska städa lite här på rummet och sen försöka få in Spotify i mobilen. Ska även dusha och lite läxor ska bli gjorda! Ha det bra älskade vänner!


Jag är bara alldeles för fin nu.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0